Welkom op ons Reislog

Hoi iedereen,

Welkom oponze reispagina.

Dit isde plaats waar we jullie op de hoogte houden van alle avonturen en ervaringen tijdens onze reis. Na ons vertrek uit Nederland kun je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waarwe ons bevinden en waarwe zijngeweest. Meer informatie overons en de reisvind je in het profiel.

Laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Groetjes,

Tom & Mariel

Barbara en Arno

Ja, we hebben natuurlijk direct even gekeken of jullie internet site al in de lucht is. Leuke site, we houden hem in de gaten de komende tijd.

wim van der kolk

leuke manier van berichtgeven, zet er maar lekker veel foto's op en schrijf regelmatig, zodat we jullie reis kunnen meebeleven.

dini van der kolk

Mooi dat we de reis zo kunnen volgen! Maar... blijven jullie in Thailand hangen? Er staat geen lijn naar huis. De site ziet er nu al goed uit, zelfs voordat het avontuur begint.

Jan T.

Tom & Mariel

Ik wens jullie een fijne tijd toe en een behouden reis.

En Tom tot volgend jaar.

Hans Uwland

Have a great trip mate. We look forward to seeing you in Australia soon

Gerard Kollaard

Hoi Tom & Mariël,

een hele fijne reis, geniet ervan en pas goed op elkaar. Tot volgend jaar!!

Mathijn Bruntink

Hallo Tom en Mariel,

Een fijna reis toegewenst. En ja, eind 2008 maar eens afspreken met fietsen!

Groeten, Mathijn

Jimmy van Gessel

Tja, helaas is het ons niet gelukt nog voor jullie vertrek langs te komen, maar heel veel plezier en we zullen jullie reis volgen va de site.

groeten,

Jimmy en Dieke

Jeroen Voges

Enjoy!!!! Krijg ook weer de kriebels met zo'n super reis in het vooruitzicht.

Ik kijk al uit naar de foto's.

Knuffelschaap

Hoi! Ik mis jullie wel een beetje maar heb het erg naar mijn zin op mijn logeeradres. Ik heb zelfs al een tripje gemaakt! Groetjes

Dave, Mirjam en Nicky

Heel veel plezier tijdens jullie enorme rondreis. We zijn nu al erg benieuwd naar de foto's die op de site komen te staan. We volgen jullie reis zo veel mogelijk, zodat we dan net ervaren of we zelf op reis zijn. Tot over een half jaar ofzo.

Groetjes Dave en Mirjam en Nicky

Bart van Rooij

Tom & Mariël,
met enige jaloezie zag ik jullie 8(!!!!) maanden staan...
ben net terug van een vakantie (3 weken kan ik nu geen reis meer noemen) in Namibië.
Als Afrika nog op het programma staat zeker een aanrader.
groeten en veel plezier, Bart